چطوری می‌تونم کالا رو تعویض کنم؟

در خریدهای غیرحضوری تعویض و مرجوع کردن کالا همیشه یکی از مشکلات مشتریان محسوب میشه. فروشگاه اینترنتی مانتوآمیگل برای رضایت‌مندی و آسودگی خاطر مشتریان عزیز همیشه تلاش کرده، خرید با خیال راحت و اعتماد مشتریان همیشه یکی از دغدغه‌های مانتوآمیگل بوده و هست. ما سعی کردیم که سفارشات شما عزیزان در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دستتون برسه. ولی بعضی مواقع ممکنه مسائلی پیش بیاد که نیاز به خدمات پس از فروش باشه. برای همین محصولات مانتوآمیگل ۲۴ ساعت پس از تحویل فرصت بازگشت دارند.

شرایط تعویض کالا

  • اگه کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشه

  • اگه کالای خریداری شده اشتباه ارسال شده باشد

  • اگه سایز کالا اشتباه انتخاب کرده باشید

در صورتیکه کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشت چکار کنیم؟

مانتوآمیگل سفارش‌های ثبت شده رو سه بار بررسی میکنه. یعنی لباس قبل از ارسال از سه فیلتر عبور می‌کنه. این دقت برای آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز لحاظ شده. در نتیجه امکان اینکه لباس ارسالی کثیف، پاره و یا زدگی داشته باشه خیلی پایینه. زمانیکه کالا به دستتون میرسه لطفا کامل بازدیدش کنید که مشکلی نداشته باشه. در صورتیکه مشکلی داشت قبل از ۲۴ ساعت با شماره ۰۹۹۰۰۴۵۹۹۷۳ تماس بگیرین و مشکل کالا رو اطلاع  بدین.روش دیگه‌ای که می‌تونین مشکل کالا رو اطلاع بدین از طریق پیام رسان های تلگرام،واتس اپ،روبیکا و یا ایتا  به پشتیبانی پیام بدین و مشکل رو گزارش بدین. پشتیبانی هم راهنماییتون میکنه.

در صورتیکه کالای خریداری شده اشتباه ارسال شده و متفاوت با فاکتور شماست؟

نکته مهم زمان خرید آنلاین باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ دوربین و موبایلی رنگ واقعی که با چشم می‌بینید رو نمی‌تونه ثبت و ضبط کنه. در نتیجه رنگ‌ها کمی متفاوت‌تر هستند(در حد دو پرده). پس تفاوت رنگ کمی تیره یا روشن‌تر در محصول وجود داره و کاملا طبیعی هسا در این حالت شامل تعویض نمیشود. حالت دیگه اینه که مدل لباس، اشتباه ارسال شده باشه. مثلا بجای مدل X مدل Y ارسال شده باشه. یابجای سایز یک سایز ۳ ارسال شده باشه و در مورد رنگ هم مثلا بجای رنگ خردلی مثلا آبی ارسال شده باشه. اگه یکی از موارد بالا که گفتیم اتفاق افتاده بود اول از همه لباس رو به هیچ عنوان نپوشید. قدم بعدی اینه که از طریق صفحه تماس با ما یا شماره ۰۹۹۰۰۴۵۹۹۷۳ و یا واتساپ به پشتیبانی اطلاع بدین. پشتیبانی برای تعویض  شما رو راهنمایی می‌کنه.

نکته: ارسال رایگان فقط مربوط به خرید میباشد در صورت تعویض هزینه ارسال اولیه از فاکتور شما کسر میشود

در صورتیکه سایز کالا اشتباه بود چکار کنیم؟

اگه بعد از ثبت سفارش متوجه شدین که سایز کالا رو اشتباه انتخاب کردین نگران نباشید. این مغایرت رو سریع به ما اطلاع بدین، در صورتیکه کالا ارسال نشده باشه سایز رو اصلاح می‌کنیم. اگه کالا ارسال شده بود با رعایت شرایط مرجوعی می‌تونین کالا رو تعویض کنید. باز هم خدمت شما مشتریان عزیز بگم در صورتیکه کالا استفاده شده باشه نمی‌تونید از این سرویس استفاده کنین.

نکته:امکان مرجوع کالا به دلیل خرید اشتباه در سایز پذیرفته نیست.اندازه های لباس ها همگی در قسمت راهنمایی سایز قید شده و قبل خرید باید راهنمای خرید رو چک کنید در صورتی که چک نکنید یا به دلیل انتخاب اشتباه سایز خرید کنید امکان مرجوع وجود ندارد (به عنوان مانتو عبایی از جمله لباس های گشاد و ازاد میباشد به دلیل اینکه براتون خیلی ازاد و گشاد و اطلاع نداشتین نمیتونید مرجوع کنید پرا که اندازه لباس و تصویر لباس گویا همه چیز هست)

شرایط و نکاتی که باید برای تعویض کالا رعایت کنیم چیه؟

مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک مانتوآمیگل باید قبل از مرجوع کردن کالا مواردی که بصورت تیتروار لیست کردیم رعایت کنن. در صورت اینکه هر کدوم از این موارد رعایت نشده باشن امکان مرجوع یا تعویض کالا وجود نداره.
  • لطفا با پشتیبانی فروشگاه هماهنگ باشید. قبل از تعویض و یا مرجوع کردن هر کالایی باید با پشتیبانی فروشگاه یا خدمات پس از فروش هماهنگی کنید. بدون هماهنگی با مانتوآمیگل تعویض و مرجوع کردن کالا امکان پذیر نیست.
  • لطفا لباس رو نپوشید. لباس مرجوعی نباید بوی عطر، ادکلن، عرق بدن و یا هر بوی نامطبوع دیگه‌ای بذه. در صورت مرجوع کردن لباسی که این شرط رعایت نشده باشه لباس دوباره برای مشتری برگردونده میشه و امکان مرجوعی وجود نداره.
  • لطفا امانت‌دار باشید. اگه قراره کالا مرجوع بشه حتی‌الامکان از بسته بندی خارج نشه. در صورتیکه لباس رو از بسته بندی خارج کردین لباس رو مرتب تا بزنید و دوباره داخل بسته بندی بزارید. لباس نباید لک یا مچاله شده باشه. درز لباس باید سالم و بدون پارگی یا کشیدگی باشه. اضافه یا کم کردن هر چیزی که توسط کارشناس ما تشخیص داده بشه، باعث عدم تعویض یا مرجوعی کالا میشه.
  • ۲۴ ساعت بعد از تحویل فرصت تعویض یا مرجوعی کالا رو دارین. وقتی لباس رو تحویل گرفتین به دقت بررسی کنید که مشکلی نداشته باشه، اگه مشکلی مشاهده کردین قبل از ۲۴ ساعت به مدیر فروشگاه اطلاع بدین. این ۲۴ ساعت از زمانیکه کالا تحویل شما میشه محاسبه خواهد شد. تاریخ تحویل هم داخل سایت پست درج شده و ما مبنا رو تاریخ درج شده داخل سایت پست در نظر می‌گیریم.

چه کالاهایی قابل تعویض و مرجوع نیستند؟

۱. لباس‌هایی که بوی عرق بدن، عطر، ادکلن یا هر بوی غیر متعارف دیگه‌ای بدن قابلیت مرجوعی ندارن.

۲. لباسی که نیاز به پرو نداشته و توسط مشتری پوشیده شده باشه. البته لباسی که یکبار بعد از پوشیدن متوجه مغایرت سایز شده باشید مشکلی نداره. ولی لباس‌هایی که نیاز به پرو نداشتن و بنا به کنجکاوی یا گرفتن عکس و … پوشیده شده باشن قابلیت مرجوع شدن ندارند. لطفا امانت‌دار باشید.

۳. لباسی که در اثر پوشیدن دچار پارگی یا باز شدن درز و یا کشیدگی در بافت پارچه شده باشه. اگه لباس رو تحویل گرفتین و سایز نبود اون رو به زور نپوشید که برای مرجوع کردنش به مشکل نخورید.

۴. لباس‌هایی که مچاله شده و نامرتب باشند و یا بسته بندی لباس از بین رفته باشه وقتی قرار بر مرجوع کردن لباس شد لطفا اون رو مرتب و تا زده داخل بسته‌بندیش قرار بدین. لباس‌هایی که درست ارسال نشده باشن دوباره به همون صورت برگردونده میشن.

۵. محصولات که در شرایط فروش ویژه یا حراجی هستند شامل تعویض و مرجوع نمیشوند توجه داشته باشید که محصولات حراجی ممکنه بعضا مشکلات کوچیکی داشته باشه دلیل حراج شدن محصولات تک شدن رنگ و سایز میباشد و دلیل بعد ایرادات جزیی که ممکنه داشته باشند و باز هم شامل تعویض و مرجوع نمیشوند قیمت محصولات حراجی زیر قیمت تولید گذاشته میشود که توجیح خرید داشته باشد.

۶. مرجوع کالا به دلیل انتخاب اشتباه در سایز پذیرفته نمیباشد فقط امکان تعویض کالا با هزینه خود مشتری می‌باشد.

۷. مرجوع کالا به دلیل پسند نکردن مدل امکان پدیر نیست مثال این رنگ به هم نمیاد این مدل به تن نمیشینه و غیره…

۸.درصورت تعویض مرجوع و غیره که نیاز به برگشت وجه باشد مبلغ مابه التفاوت یا کل مبلغ فقط به کیف پول کاربر پرداخت میشود

۹. اگر ارسال لباس توسط مشتری بیش از ۲۴ ساعت زمان ببرد یا هرکدام از شرایط فوق رعایت نشود قابل تعویض و مرجوع نیست.

سبد خرید

مانتوآمیگل تمامی خریدها را بصورت رایگان ارسال می‌کند :)

فروشگاه
حساب من